    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co mi zrobi US jak mnie zlapie ?
    Date: Sat, 3 Mar 2007 21:46:07 +0100

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:escm15$4ul$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wyslalem juz PIT-37 a tu "nagle" przyszedl list z PIT-8B;
    > w wyslanym juz zeznaniu wyszlo, ze dostane maksymalny zwot (530
    > zl)
    > i pit, ktorego nie uwzglednilem niczego nie zmieni;
    >
    > co mi grozi jesli nie wysle korekty (poprawionego PIT-37) ?

    Grozić to pewnie nic nie grozi, ale może US chcieć Cię wzywać do
    złożenia korekty. Po co? A jak trafisz na jakiegoś frustrata, to
    jeszcze jakieś przedłużające się dyskusje o mandacie mogą Cię
    czekać. Bo im się PIT'y nie "uzgodnią" i na pewno to wyjdzie po
    pewnym czasie. W takim przypadku chyba zdecydowanie lepiej korektę
    złożyć, ewentualnie można poczekać do chwili otrzymania zwrotu, bo
    korekta może być pretekstem do jego opóźnienia.

    marekz