  • Data: 2007-03-16 08:34:56
    Temat: Re: Co jest dowodem dla US?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Mar 2007, wk wrote:

    > A to ciekawe, bo patrzę w akt notarialny aktualnego mieszkania, też
    > posiłkowany kredytem, i nigdzie nie ma tu napisane, że miałem wkład własny
    > 20%, 80% kredyt. Jeśli jest kredyt 100% to wpisują tak do aktu notarialnego?

    IMO Krzysztof naciągnął wnioski - założywszy że kredyt jest poręczony
    hipoteką nabywanego lokali i ta hipoteka jest wpisana do aktu.
    Znaczy nie sam kredyt, ale "poręczenie" w postaci obciążenia hipoteką.
    Ja się nie znam, ale IMO nie stanowi to "dowodu wprost" jakoby zakup
    był "za inne pieniądze".
    Przecież jak zapłata nastąpi np. z rachunku bankowego, to wrócimy do
    radosnej dyskusji z tematu "depozyt prawidłowy czy nie", czy można
    wtedy *w ogóle* mówić że to są "te same pieniądze" :O

    pzdr, Gotfryd