  • Data: 2005-04-17 10:42:28
    Temat: Re: Co ja właściwie płacę
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
    news:d3taj4$spi$2@inews.gazeta.pl...

    > Zapłaciłem, ale nie 150 a 100 zlotych. Tytulem: "Opłata za wniosek o wpis
    > do ewidencji dzialalnosci gospodarczej". To to?

    A czy 150 (152) zł to 100 zł ? Sam sobie odpowiedziales. Zaplaciłeś za
    rejestrację DG. VAT-R opłacasz w kasie UM lub do kasy UM - i otrzymujesz
    potwierdzenie. Następnie w US razem z tym zaswiadczeniem , składasz VAT-R, a
    w ciągu 30 dni otrzymasz potwierdzenie : VAT-5.

    Czy naprawdę przemyślałeś rozpoczynianie DG, jeśli nawet nie raczyłeś
    zorientować się w podstawach ? Obyś nie wpadł na jakąś minę.

    W sieci jest wiele informacji n/t DG - lepiej poczytaj zawczasu.

    FSC