  • Data: 2005-04-17 09:37:42
    Temat: Re: Co ja właściwie płacę
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Liczyłeś na jakąś trzecią możliwość?
    > Takich rzeczy lepiej się dowiadywać przez założeniem działalności.

    Nie, liczylem ze jest jedna mozliwosc: wszyscy placa VAT bez wyjatku.
    Przy takim zalozeniu glupio by mi bylo panią z US pytac czy ja placę VAT
    i temu nawet nie pomyslalem aby zapytac. Cos jakbym mial zapytac na
    tsacji beznynowej czy ja tez musze placic akcyze.

    > Wróć się do US i sprawdź co podpisałeś :) Może sami Ci powiedzą.
    > Przeczytaj ustawę o VAT.
    > Zapodaj na grupę rodzaj działalności, przewidywaną jej wiekość.

    Sprzedaz rupieci przez internet :) Nie spodziewam sie duzych dochodow.

    Podsumowujac: jesli jestem platnikiem VAT mam sie spodziewac, ze US cos
    mi przysle pocztą, tak? Jak nie przysle to nie jestem?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';