  • Data: 2005-04-17 23:26:34
    Temat: Re: Co ja właściwie płac
    Od: "Tomek" <t...@d...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
    news:d3unhi$8q5$4@inews.gazeta.pl...

    > A jak to konkretnie policzyc? Slyszalem cos o jakichs 10tys. Ale nie
    > wiem czy na rok czy na miesiac. Czy zl czy euro...

    http://www.mofnet.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyz
    owy/przepisy_vat_2004/us
    tawa_o_podatku_od_towarow_i_uslug.pdf

    Artykuł 113 - całą ustwę powinieneś traktować jak biblię w biznesie

    10 000 euro - 43 tys. w tym roku, dzielisz na 12 mscy i mnożysz przes ilość
    mscy prowadzenia DG.

    Wiedzę proponuję czerpać z ustaw i rozporządzeń, a nie luźnych informacji
    znalezionych w sieci, często nie aktualnych a co gorsza nie prawdziwych.
    Widzę, że biznes zaczynasz "od końca"...