  • Data: 2005-05-14 23:21:16
    Temat: Re: Clo na aparat
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na mój rozum "klasyfikację" i tak muszą sprawdzić celnicy.
    > Samo "opisanie" do zaliczenia jej do aparatów lub kamer
    > pomoże niewiele... rozpakują i obejrzą.

    Bardzo często im się nie chce - paczki dochodzą nieotwierane, odprawione
    tylko na podstawie dokumentów (oczywiście nierozsądnym byłoby zakładać z
    góry, że tak właśnie będzie z daną przesyłką - duże ryzyko rozczarowania :)
    mało tego - czasami jakimś 'fuksem' nawet dokumenty potrafią przegapić i
    puścić paczkę bez naliczania należności (tego tym bardziej nie należy
    zakładać :))

    > Ja tylko pomarudziłem trochę - bo *wyjątkowo* odesłanie do
    > googla w kwestii *cła* (sprawę VATu przecież wyjaśniłeś) było
    > niezbyt hm... na miejscu - przeciętny "czytacz tabel" (odemnie
    > zaczynając) wyciągnąłby 'na zdrowy rozum' nieprawidłowe
    > wnioski :)

    ok - odesłałem, bo nie wiedziałem, że przed ich użyciem trzeba się najpierw
    dowiedzieć że aparat cyfrowy to w rzeczywistości.. kamera, gdybym wiedział,
    że nie wiedziałem to bym nie pisał :)
    pzdr