    From: "w...@o...pl" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ciekawostka, jak poborcy nie zapłacić "prowizji"
    Date: 13 Apr 2007 20:03:49 +0200

    > Miałem sobie mandat za niezapięte pasy. Na całe 100zika. Do 2 lat
    > zabrakło 5 miesiecy. Wpadł Poborca Skarbowy. Chciał 109,30. Nie miałem,
    > wiec sobie poszedł. Dziś zadzwoniłem i powiedziałem Panu, ze mogę
    > zapłacić jedynie przelewem, bo mam na koncie z którego nie mogę wypłacić
    > gotówki bezpośrednio. I co? Okazało sie że na konto to juz zapłaciłem
    > TYLKO te 100zł zaległe, bez "prowizji" :) Podrzucam, dla potomnych... :)

    Nie ciesz się bo ściągną te 9,30 tylko że juz nie przyjdą ale zablokują Ci
    konto bo juz je znaja.Sam im podałeś nr wpłacając 100 zł.Nooo chyba,że
    wpłaciłes na konto poborcy w okienku na poczcie np.Ale wtedy i tak będą Cię
    nekać osobiście az do skutku.Po przez ZUS zlikalizuję gdzie pracujesz i wyślą
    nakaz do Twojego zakł.pracy,a to juz będzie troszke wstyd.Prawda?

    pozdrawiam