  • Data: 2007-04-13 08:57:28
    Temat: Ciekawostka, jak poborcy nie zapłacić "prowizji"
    Od: SP1QXL <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem sobie mandat za niezapięte pasy. Na całe 100zika. Do 2 lat
    zabrakło 5 miesiecy. Wpadł Poborca Skarbowy. Chciał 109,30. Nie miałem,
    wiec sobie poszedł. Dziś zadzwoniłem i powiedziałem Panu, ze mogę
    zapłacić jedynie przelewem, bo mam na koncie z którego nie mogę wypłacić
    gotówki bezpośrednio. I co? Okazało sie że na konto to juz zapłaciłem
    TYLKO te 100zł zaległe, bez "prowizji" :) Podrzucam, dla potomnych... :)

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz