eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCIT rozliczenie kosztów poniesionych przez pracownika w delegacji?Re: CIT rozliczenie kosztów poniesionych przez pracownika w delegacji?
  • Data: 2006-02-16 16:38:09
    Temat: Re: CIT rozliczenie kosztów poniesionych przez pracownika w delegacji?
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "W...@w...pl" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:dt1f6a$n9c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > problem ściśle akademicki ;) - do dyskusji
    >
    > 1. Jaka jest podstawa prawna do wrzucenia w koszty wydatków poniesionych
    > przez pracownika tytułem delegacji (np. hotel). Wiem, że art. 15 UoCIT,
    > chodzi mi o dokładną wykładnię
    sam sobie odpowiem na to pytanie, gdyż odpowiedź znalazłem w Przeglądzie
    Podatku Dochodowego z 1.05.2005 nr 9(153) -> dodatek nr 7 "Podróże służbowe
    w 2005r."

    p.
    W,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1