  • Data: 2006-09-09 13:16:36
    Temat: Re: Brak zwrotu podatku dochodowego po 4 miesiącach
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam wszystkich,
    >
    > Niedawno przeglądając historię mojego rachunku zorientowałem się, że nie
    > otrzymałem zwrotu podatku dochodowego z Urzędu Skarbowego. PIT złożyłem
    > w ostatni dzień, więc 3-miesięczny termin, który przysługiwał US minął
    > wraz z końcem lipca.
    >
    > Urząd Skarbowy nie kontaktował się ze mną w sprawie cofniętego przelewu
    > (numer rachunku podałem wraz z formularzem NIP-3), ani nie wysłał mi
    > pieniędzy przekazem pocztowym - czy to jest normalna praktyka US? Czy
    > należna mi kwota będzie powiększona o przysłowiowe "ustawowe odsetki"?

> [...]
    To jest mało prawdopodobne bys nie dostał zwrotu podatku. Pewnie skupiłeś się na
    określonej kwocie. Może miałeś jakieś drobne zobowiązanie wobec US, no "jakieś"
    pięć złotych i zostało Ci to skompensowne. Czy wszystkie kwoty przychodu na
    konto od maja masz rozliczone? Radzę, sprawdź jeszcze raz wyciągi. Pozdrawiam
    Areta