  • Data: 2006-09-14 20:26:28
    Temat: Re: Brak zwrotu podatku dochodowego po 4 miesiącach
    Od: Piotr Lewandowski <l...@a...cz> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-09-11, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > A z jakiego powodu krążyło? Coś było źle wypełnione? Coś musiałeś
    > korygować, poprawiać? Bo wtedy 3 mce liczą się od korekty.

    Zeznanie zostało złożone w miejscu mojego zameldowania, a nie
    zamieszkania (czyli tam gdzie uzyskałem NIP) i papiery wędrowały z
    jednego US do drugiego. Co ciekawe, po telefonie do Urzędu dowiedziałem
    się, że nie mają żadnego mojego zeznania podatkowego za 2005 r. poza
    PIT-38 (giełda). W takim wypadku chyba pociągnę tą sprawę do końca,bo
    sytuacja zaczyna przybierać nieciekawy obrót.

    --
    Piotr Lewandowski