  • Data: 2009-01-14 08:30:42
    Temat: Re: Brak korekty wstecznej przy odzysku VAT-u od kratek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jan 2009, Tomek wrote:

    > :-) Ja bym ministrowi nie ufał póki nie wyda interpretacji ogólnej.

    :)

    > Jesteś pewien że nie ma haka

    Optymista :>
    "Każdy odpowiada za siebie" (czy jakoś tak to szło :D)

    > i ten przepis wszystko załatwia?

    Ale przecież "zawsze tak było".
    Jakbyś teraz skorygował VAT, powiedzmy z powodu korekty odliczenia
    od ST z okazji zmiany "proporcji", albo z jakiegoś innego powodu
    skorygował deklarację VAT z dajmy na to 2007 roku, to przecież
    nie robiłbyś "wstecznie" korekty PIT.
    Dlaczego przy samochodach ma być inaczej?

    pzdr, Gotfryd