  • Data: 2009-01-19 12:54:04
    Temat: Re: Brak korekty wstecznej przy odzysku VAT-u od kratek
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gl1rk2$dgl$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Poszedłem do swojego US (Wawa-Bielany) i w dziale VAT uzyskałem
    > następującą informację: według ich interpretacji sprawa dotyczy tylko
    > samochodów zakupionych przez zmianami w ustawie (które zostały
    > zakwestionowane). Ja kupiłem używany samochód z kratką w 2007 roku,
    > kiedy już obowiązywały nowe przepisy, czyli de facto niezależenie od
    > tego co mam w dowód rejestracyjny wpisane, kupowałem już samochód
    > osobowy, a nie ciężarowy i żadne korekty, czy odliczenia VAT mi się nie
    > należą. Jak już pisałem, to tylko ich interpretacja i czekają na
> [...]

    Wygodna dla US.
    O tym czy samochod jest ciezarowy czy osobowy nie moze decydowac US tylko
    DIAGNOSTA i to co jest w dowodzie rejestracyjnym.
    Ja kupilem samochod w 2003 roku ciezarowy(z kratka) , w 2004.05 stal sie
    "osobowy" bo ktos z US tak powiedzial?szkoda ze mi tego nie powiedzieli w
    2004.05, bo ja w dowodzie jeszcze 1,5 roku mialem samochod 4 osobowy, z
    kratka, do czasu kiedy oficjalnie kratki nie zdjalem,potwierdzone badaniem
    technicznym + zmiana w dowodzie rejestracyjnym.

    Pytanie: kupiles samochod uzywany 2007r ale kiedy byla pierwsza rejestracja
    samochodu, bo byc moze przed zmianami w 2004.05 byl ciezarowy i skoro
    samochod spelnial warunki ciezarowego to po zniesieniu "wzoru Lisiaka" dalej
    nim jest....

    Tez sie chyba wybiore do US... ciekawe co mi powiedza.

    Pozdr
    Mirek