  • Data: 2009-01-14 00:00:07
    Temat: Re: Brak korekty wstecznej przy odzysku VAT-u od kratek
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 00:04:00 +0100, Tomek napisał(a):

    > :-) Ja bym ministrowi nie ufał póki nie wyda interpretacji ogólnej.
    > Jesteś pewien że nie ma haka i ten przepis wszystko załatwia?

    Jest jeszcze taki news:
    http://pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=c42be038-acf5-4
    1ea-936b-c5d2bb80eba6

    (...) Odnosząc się do niezbędnych zmian ustawy o VAT zapewnił, że "w
    najbliższych tygodniach minister opracuje odpowiedni projekt nowelizacji,
    dostosowujący przepisy do wyroku ETS z 22 grudnia 2008 r.".

    "Nie planujemy jednak wydłużać terminu na korektę VAT za 2008 r. Podatnicy
    mogli dokonywać jej już przed wyrokiem ETS na podstawie przepisów unijnych,
    uznając ich zwierzchność nad prawem krajowym" - zaznaczył wiceminister.
    (...)

    Ostatnie zdanie chyba lepiej zostawić bez komentarza...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl