  • Data: 2009-09-18 20:14:55
    Temat: Re: Bledna stawka ryczaltu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Sep 2009, grischyp wrote:

    > przynając się do błędów w ewidencji, nie mogę tak po prostu poprawić i udawać, że
    nic się nie stało.

    Nie wiem jak przy ryczałcie, przy KPiR rozporządzenie nakazuje
    przekreślić błedne kwoty, ale "tak aby dało się odczytać"
    i wpisać nową wartość (z parafą AFAIR).
    Oczywiście przy "komputerowym" prowadzeniu nie ma to sensu, więc
    sam zrobiłem prawie dokładnie tak jak opisujesz:

    > Wydrukować nowe karty na czysto, kontynuując numerację stron,

    Tego nie pamiętam :) (czy "dopisywałem" czy jak).

    > z dopiskiem "korekta", a błędne
    > karty przekreślić z parafką i datą? Takie rozwiązanie wydaje mi się
    najlogiczniejsze...

    Takoż. Ale akurat korygowanej księgi mi AFAIR nie sprawdzali
    (kontrolę miałem, ale w innym roku).
    Może ktoś skontrolowany powie, jak US komentował jego "wyroby" :D

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)