  • Data: 2009-09-18 17:41:41
    Temat: Re: Bledna stawka ryczaltu
    Od: "grischyp" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ewidencjonowanych,
    zwolnienie
    ustawa
    ryczałtowa) i
    powinienem 17%).
     W papiery
    niższe, niż
    powinienem.

    zaniżonych
    zaliczek?

    > Tak też zapewne zrobię, dzięki. :)

    Hmm, głupi jestem. Jeszcze jedno pytanie: jakieś pomysły, jak zapisać korektę w
    ewidencji? Chyba
    zmiana kart na prawidłowe i zniszczenie starych nie wchodzi w grę - skoro piszę do
    urzędu
    przynając się do błędów w ewidencji, nie mogę tak po prostu poprawić i udawać, że nic
    się nie stało.
    Wydrukować nowe karty na czysto, kontynuując numerację stron, z dopiskiem "korekta",
    a błędne
    karty przekreślić z parafką i datą? Takie rozwiązanie wydaje mi się
    najlogiczniejsze...

    Dzięki,