  • Data: 2003-06-12 08:52:58
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jun 2003, fart wrote:
    [...]
    >+ a swoją drogą Gotfrydzie .... nie wpuszczałbyś niejakiego
    >+ biura rachunkowego na minę reklamy .....

    No przepraszam, ale jak bardzo się prosi... :>

    [...doradca/uprawnienia...]
    >+ ...... to chyba nie ma przeszkód w reklamowaniu się ...........

    [wdech...]
    **** NA GRUPIE ???? ****

    Podesłać ci ćwierć gigabajta przykładowych postów z grupy
    do poczytania celem zorientowania się do czego grupa służy ?? ;)
    Nic bym nie powiedział jakby przy okazji odpowiedzi na
    jakiś problem z kategorii "nikt nic nie wie" pojawiła
    się informacja kto zacz błyska wiedzą. Ale tak...

    >+ Czy ja dobrze czasami myślę ??????????

    W odniesieniu do pomysłu pt. "nie ma przeszkód" to IMHO
    z "dobrze/czasami/myślę" można skompletować dowolny
    prawdziwy podzbiór, ale pod warunkiem że niepełny ;)

    [...]
    >+ przed urlopem jestem jednak nadpobudliwy ... ale chyba wytrzymacie :))))

    Y tam. Stało się coś ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd