  • Data: 2003-06-12 13:37:58
    Temat: Odp: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: "Slawomir Dabrowski" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik fart <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc9rl0$5k7$...@n...onet.pl...

    > a ja mam w dupie znających język angielski u utożsamiających nicka z osobą

    No to masz dużą d....

    > bo Sławomir to brzmi dumnie .. a co znaczy widzieliśmy ......
    > Dąbrowski to też nie Ty ale facet, który ciężko na swoje nazwisko
    zapracował
    > .. w Twoim przypadku nie zauważyłem tego .. poza tym, że starasz się na
    > grupie podatkowej imponować mi pierdzeniem o angielskim ....

    "Sławomir Dąbrowski" to jest oficjalne urzędowe imię i nazwisko a nie żaden
    nick proszę pana, ale gdybym bardzo chciał zapracować na miano największego
    chama grupy pewnie też bym sobie przyjął jakiś anominowy nick.
    Angielski znam słabo ale to też mi imponuje ;-)

    > Wieszzzzzzzz
    > nie nazwa i nie nick świadczy o człowieku .... lecz odwrotnie

    Dobór używanych słów wskazuje, że w Twoim przypadku jakoś wyjątkowo pasuje
    ;-)