  • Data: 2003-06-12 14:43:34
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to masz dużą d....

    Nie tylko dupe mam dużą .. głowę też i do tego pełną i to soskonałych
    pomysłów ....

    > zapracował
    > "Sławomir Dąbrowski" to jest oficjalne urzędowe imię i nazwisko a nie
    żaden
    > nick proszę pana, ale gdybym bardzo chciał zapracować na miano
    największego
    > chama grupy pewnie też bym sobie przyjął jakiś anominowy nick.

    Ja się nie wstydzę być chamem ..... pracowałem to długo .... wole być chamem
    niż koronnym głupkiem ... nie wiem czy zauważysz różnice.

    > Angielski znam słabo ale to też mi imponuje ;-)

    Mnie natomiast o szloch i rozpacz Twoje wypowiedzi przyprawiają ....
    Sławusiu ... napisz proszę .. czy jeśli bedę się nazywał Członek ... to mi
    nie będziesz korzeni angielskich się doszukiwał ?????

    Sławusiu .. ja nie staram się zachowywać jak kulturalny człowiek .... choć
    mógłbym sprobować .... Ty natomiast nie możesz tego zrozumieć, że znajomość
    angielskiego w podatkach to cecha przydatna tylko w 5 % ... a i to być może
    za dużo dałem ... znajomość prawa podatkowego to inna sprawa .....

    > Dobór używanych słów wskazuje, że w Twoim przypadku jakoś wyjątkowo pasuje
    > ;-)

    Sławusiu nie staraj sę mnie zrozumieć ... w Twoim przypadku to niemożliwe
    .... proponuję skoncentruj się na swoim postępowaniu ..... być może tam
    doszukasz się kłody w oku :))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    a nicka nie zmienię :))))))))