    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Date: Thu, 12 Jun 2003 09:17:29 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-2294.jgora.dialog.net.pl

    > Nie łaska bo za to nie płacą a jeszcze istnieje niebezpieczeństwo
    > potknięcia na jakimś trudnym temacie i popsucia sobie opinii...
    > Łatwiej sie zareklamować iż coś z siebie dać...

    Ja mogę dokopać jeszcze wulgaryzmami ...... kurdelebele .... kurcze pieczone
    ..... kurdefrak .... kunamole .......

    zglanować leżącego .... przecież to przyjemne .... hippis powinien najpierw
    poczęstować nas maryśką a nie sam się wprowadzać na orbitę walencyjną ....
    ehhh giną dobre obyczaje ( chyba zmienię dostawce maryśki). :)))))

    a swoją drogą Gotfrydzie .... nie wpuszczałbyś niejakiego biura rachunkowego
    na minę reklamy .....

    - bo jeśli jest to niejaki doradca podatkowy ... to mu się kuna molek nie
    wolno reklamować ..... więc informacja,

    - bo jeśli jest to osoba z uprawnieniami do prowadzenia ksiąg rachunkowych
    ...... to chyba nie ma przeszkód w reklamowaniu się ...........

    Czy ja dobrze czasami myślę ??????????

    pozdrawiam
    fart

    przed urlopem jestem jednak nadpobudliwy ... ale chyba wytrzymacie :))))