  • Data: 2010-01-18 06:49:29
    Temat: Re: Biegly sadowy, DG, FV
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-18 00:45, SDD wrote:
    > Przeciez nie o to chodzilo.
    > Nie mozna prowadzic dzialalnosci polegajacej na byciu bieglym. Tak samo, jak
    > nie mozna prowadzic dzialanosci polegajacej na byciu pokrzywdzonym,
    > oskarzonym, swiadkiem czy chociazby bezrobotnym.

    Przypuszczam, że chodzi o coś innego (i ja też o to pytałem).

    Jeśli dla tego przykładu:
    - masz w zakresie działalności 62.09.Z
    - odzyskujesz (jako biegły sądowy) dane z uszkodzonego dysku.

    Dlaczego (podstawa prawna) miałoby to nie być rozliczane w ramach DG?

    Przecież ekspertyza sądowa co do merytoryki raczej niczym się nie różni
    od usługi wykonanej dla firmy XYZ.

    Piotrek