  • Data: 2002-10-30 22:16:28
    Temat: Re: Art. biurowe czy reklama?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Oct 2002, Sławomir Dąbrowski wrote:
    [...]
    >+ > > > wewnętrzną na reklame i reprezentację? Na f-rze podano nazwę produktu:
    >+ > > > teczka AQUARELLO.
    >+ > >
    >+ > > A co to ma wspólngo z reklamą?
    >+ > >
    >+ > > Krzysztof
    >+ >
    >+ > Teczki te robione zostały na zamówienie i mają nadruk firmowy oraz inne
    >+ > informacje dotyczące naszej firmy i produktów.
    >+
    >+ A czemu mają służyć:
    >+ a)do użytku w biurze, do przechowywania papierów
> [...]

    Hm... Ja wiem że można się czepiać, ale:
    c) jako opakowanie zawierające informację ;)

    Tu uwaga: wg prezentowanego na grupie (czasem) poglądu to musi być
    *wyłącznie* informacja: jak ktoś to ujął, szyld ze złotych (nie
    pozłacanych :)) liter z nazwą i logiem firmy to jest informacja... !
    Oczywiście napis "producent butów" to już może być (zaliczone
    jako) reklama.
    Pamiętam dyskusję właśnie w stylu "koperty" (a może "papier firmowy")
    - czy to KUP czy RR.

    >+ odpowiedź a - koszty materiałów
    >+ odpowiedź b - reprezentacja i reklama

    A "c" twoim zdaniem, o ile nie jest ono tajne spec znaczenia ?
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd