  • Data: 2002-10-30 08:25:45
    Temat: Re: Art. biurowe czy reklama?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:apm0i1$bq2$1@news2.tpi.pl...

    > A czemu mają służyć:
    > a)do użytku w biurze, do przechowywania papierów
    > b) do rozdania kontrahentom
    >
    > odpowiedź a - koszty materiałów
    > odpowiedź b - reprezentacja i reklama
    Sorry że się wtrące do odpowiedzi a) Sławka ale ostatnio gdzieś czytałam w
    Biuletynach Gorzowskich lub Rzeczpospolitej że kalendarze wydane pracownikom
    do biura też są reklamą ( osobiście uważam za absurd) więc czy teczki też
    pod to można podciągnąć nie wiem.Oczywiście mówię o takich z logo firmy.
    Jolka