  • Data: 2009-09-13 15:29:31
    Temat: Re: Amortyzacja jednorazowa samochodu
    Od: "haccp-polska.pl" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zawsze mnie fascynowała różnica w zależności od punktu widzenia i tak:
    - dla VAT: mam ciężarowy;
    - dla PIT: mam osobowy;
    - a dla Policji i Inspekcji Drogowej mam ciężarowo-krawatowy... ;)

    życie w takim kraju jest męczące... chyba czas stąd uciekać...

    ale czy "KRATKA" to nie jest "d) pojazdu samochodowego, który posiada
    kabinę kierowcy i nadwozie przeznaczone do przewozu ładunków jako
    konstrukcyjnie oddzielne elementy pojazdu,"?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Michał Cierpiałowski