  • Data: 2004-03-16 10:55:10
    Temat: Re: Amortyzacja jednorazowa, a przekazanie komputera
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Mar 2004, Basia lub Damian wrote:
    [...]
    >+ Prowadze DG - KPiR i VAT
    >+ Chcialbym przekazac na cele DG prywatny komputer o wartosci ustalonej przeze
    >+ mnie 2000 zl.
    >+ I teraz pytanie czy moge zamortyzować go jednorazowo ??

    Nikt nigdy nie podał przeciwwskazań.
    IMO ich po prostu nie ma.

    >+ Pytam bo google mi powiedzialo ze moge, a pan w US ze nie moge ... i podal
    >+ podstawe artukuł 22, ktory przeczytalem i nie moge sie tego doszukac, ze nie
    >+ moge.

    Na dzień dobry trzeba ustalić czego nie można zdaniem "pana z US":
    amortyzować (w ogóle) czy jednorazowo ?

    >+ To jak to wlasciwie jest ??

    Dopóki "pan z US" nie poda ci konkretnego zapisu to długo będziemy
    dywagować co miał na myśli. Moim zdaniem się mylił, ale na początek
    nie byliśmy przy rozmowie i nie znamy (*dokładnie*) ani pytania
    ani odpowiedzi :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)