  • Data: 2004-03-18 22:30:34
    Temat: Re: Amortyzacja jednorazowa, a przekazanie komputera
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Mar 2004, Basia lub Damian wrote:

    >+
    >+ Poinformowalem pana z US ze posiadam zlozony z czesci komputer wlasny i
    >+ teraz chcialbym go wprowadzic na firme. Zapytalem czy moge go jednorazowo
    >+ amortyzowac i czy moge to wpisac w koszty (wycenilem go na kwote 2250)Gostek
    >+ powiedzial, ze nie moge amortyzowac jednorowo bo tak jest napisane w art 22
    >+ ust o pod doch i ze to nie jest dla mnie koszt.

    Może pomylił amortyzację jednorazową (art. 22f.3) z "po prostu w koszt"
    czyli art.22d.1 ? W 22f.3 jest co prawda "z zastrzeżeniem art.22d.1"
    ale w *samym* 22d.1 nie widać nic co by miało stanowić problem,
    najwyraźniej jest to "usunięcie potencjalnej niejasności".

    >+ Ze amortyzacja jednorazowa
    >+ nie dotyczy wlasnych srodkow wprowadzonych na firme.

    IMHO bez wiedzy który DOKŁADNIE przepis ma ów pan na myśli nie da
    rady dyskutować - art.22 "z literkami" to jest parę stron tekstu :]
    Zapodaj mu pytanie czy chodzi o 22d.1 czy też *na pewno* ma na
    myśli 22f.3...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)