  • Data: 2007-08-28 14:31:53
    Temat: Re: Allegro - sprzedaż roślin z hodowli
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    No niestety nie ;)

    Pod produkcje rolną to by się chyba kwalifikowało gdybym hodował to w
    szklarni, ale dokładnie nie wiem, gdzieś o tym czytałem i musze
    dokładniej poszukać.

    Niby żaden problem, ale do jednorazowej akcji to jest troche
    nietrafiony pomysł. Warunkiem płacenia zmniejszonych składek przez
    pierwsze, nie wiem, 3 lata jest to, że w ciągu ostatnich 5 lat nie
    prowadziło się żadnej działalności gospodarczej (coś koło tego, dawno
    o tym czytałem, ale coś takiego mi świta). Jeżeli w ciągu kolejnych 5
    lat wpadłby mi do głowy jakiś pomysł to już musiałbym płacić
    standardową stawke, a wszystko przez to, że chciałem sprzedać kilka
    roślin