  • Data: 2007-08-29 20:37:47
    Temat: Re: Allegro - sprzedaż roślin z hodowli
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Aug 2007 22:12:09 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Ma ulgowy ZUS, po stówce na miesiąc. Poza tym mówimy tutaj o w miarę
    > legalnych sposobach
    > bo bez zarejestrowanej DG to wiadomo że można sobie sprzedawać - póki
    > się nie wtopi.
    > Chociaż 20% czy 30% społeczeństwa póki co nie wtapia, więc można i tak.

    No tak, zapomniałem o ulgowym ZUSie.

    A dodatkowo być może pracuje gdzieś na etacie, wtedy DG byłaby zupełnie
    bezproblemowa [1].

    p. m.

    [1] - pomijając takie drobnostki jak konieczność prowadzenia KPIR,
    spędzenia kilku godzin miesięcznie w okolicach 20tego, pamiętania o
    terminach, raz na rok (lub częściej) dylemat "czy nadal nie muszę mieć
    kasy czy też może MF się znowu przesunął przecinek" oraz śledzenie z
    zapartym tchem czy MF zdąży w terminie wydać rozporządzenie o kasach czy
    nie, itd ... itp