  • Data: 2012-01-07 07:38:32
    Temat: Re: Allegro na celowniku Izby Skarbowej we Wrocławiu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Jan 2012, dobranocka wrote:

    > Na serwisach ogloszeniowych (anonse, tqablica.pl, gumtree) nie ma
    > weryfikacji danych więc jaki dowód dadzą im te dane?

    Dowód żaden, ale potencjalny podatnik musi przecież dać jakiś
    działający namiar, aby ogłoszenie miało sens.
    10.I.2012 telefon do gościa: "ma pan jeszcze ten fortepian
    z ogłoszenia? -nie, już sprzedałem".
    Rok później wezwanie do US "jest pan świadkiem w sprawie,
    komu pan sprzedał fortepian" :P, ale to chyba mniej interesująca
    (dla US) wersja wydarzeń.
    Bardziej "a te płyty z nagraniami były nowe? -nowe -to
    prosimy o pokazanie ewidencji VAT" :>

    pzdr, Gotfryd