  • Data: 2015-12-28 18:38:43
    Temat: Re: Ale o co choooodzi?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-28 o 14:41, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Pamiętaj zresztą, że cały czas obalam tylko twierdzenie Kviata

    Nic nie obalasz. To, że ci się tak wydaje nie ma obiektywnego znaczenia.

    > oparte o
    > kwantyfikator ogólny.

    Oparte o twoje mylne wyobrażenie o czymś, o czym nie masz bladego pojęcia.

    > kwantyfikator ogólny! Ja nie twierdzę, że dla wszystkich przedsiębiorców
    > VAT jest odczuwalny (to znaczy mam takie przypuszczenie,

    To dowiedz się jak jest, a dopiero potem próbuj obalać.

    > Ja twierdzę,
    > że nieprawdą jest jakoby VAT był nieodczuwalny dla przedsiębiorców.

    A cała reszta, dla których jest nieodczuwalny, żyje w błędzie...

    > Jakoś zwolnienie podmiotowe funkcjonuje o nie ja jeden korzystam.

    Ale to bonus (czytaj drukowanymi: _BONUS_) dla malutkich firemek.
    A nie norma.
    Te wszystkie ulgi i zwolnienia tylko mieszają ludziom w głowach. Jak widać.

    > Wiem,
    > wiem, wszyscy jesteśmy naiwniakami nie rozumiejącymi VAT.

    "My"? Czyli kto?
    Bo jak na razie tylko ty wykazujesz się taką ignorancją.

    > Póki nasze
    > konta/portfele są też takimi naiwniakami,

    Tylko twoje.

    > lotto mnie kole jajec i
    > powiewa między kolanami opinia Teoretyków Biznesu.

    A ludziom robiącym pieniądze lotto koło jajec opinia Praktyka Biznesu
    korzystającego z ulg dla mikrofiremek.
    Tupanie nogą nie pomoże ci w "obalaniu" twoich wyobrażeń.

    Pozdrawiam
    Piotr