  • Data: 2015-12-23 10:30:58
    Temat: Re: Ale o co choooodzi?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2015 o 10:16, Liwiusz pisze:
    > Przemek, wcale nie spodziewałem się, że zrozumiesz co napisałem, nie
    > musisz odpowiadać.

    Ależ rozumiem, czujesz się niedowartościowany i chcesz się
    dowartościować sugerowaniem jakoby 150 tysięcy przychodu rocznie było
    słabym zarobkiem. Tyle, że to oznacza 12500 miesięcznie.
    A jak na szybko wyguglałem:

    Przeciętne wynagrodzenie w lutym 2015 roku wyniosło 4214 zł brutto,
    czyli 3003 zł na rękę.

    więc 12 tysięcy to 3 przeciętne wynagrodzenia z lutego 2015. Oczywiście,
    są ludzie, którzy zarabiają więcej, to przeciętne. Ale nie sądzę, żeby
    trzykrotność przeciętnego wynagrodzenia była powodem do kpin. Również
    nie widzę niczego złego w małych przedsiębiorstwach nie obracających
    milionami. To ma stanowimy siłę tej gospodarki...

    Ale siedzisz w tej swojej warszawce, zawiść cię zżera i próbujesz się
    dowartościować durnymi stwierdzeniami, że klienci mnie unikają. Nie, nie
    unikają mnie. Na chwilę obecną mam więcej klientów, niż jestem w stanie
    obsłużyć.