  • Data: 2004-11-20 15:08:23
    Temat: Re: Aktualizacja do PKD wpisu w EDG
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie, moim zdaniem nie. W NIP-1 się zmieniło? Nie? No to po co
    > pójdziesz? ;) Zaniesiesz NIP-1, w okienku zapytają "co się zmieniło", a
    > Ty powiesz "nic, tak sobie przyszedłem"? :)

    Oczywiście masz rację :-)
    Sęk w tym, że biurokracja nie kieruje się zdrowym rozsądkiem tylko swoją
    własną wykoślawioną logiką, która nie wiadomo co im w tej sprawie
    podpowiada - oto przyczyna moich wątpliwości.

    > Tylko i wyłącznie na piśmie, opinie panienek z okienka są całkowicie
    > bezwartościowe.

    tak, to wiadomo - niemniej jednak ograniczenia czasowe nijak nie
    pozwalają tutaj na podobną procedurę. Zresztą nie jestem pewny czy
    chciałoby mi się kombinować nad pismem w tak błahej sprawie więc
    chyba poprzestanę jednak na panience z okienka.
    Acha, jeszcze jedno - na samym nowym zaświadczeniu piszą, że we
    wpisie zaszła _zmiana_ a nie _korekta_, hmm...

    Pix