  • Data: 2004-11-20 14:49:26
    Temat: Re: Aktualizacja do PKD wpisu w EDG
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > takie samo) co przemawia za tym aby z USem dać sobie spokój.
    > Z drugiej jednak, pamiętam ze zgłaszając pierwszy raz DG w US łącznie z
    > drukiem NIP-1 składałem również jako załącznik kopię zaświadczenia z
    > EDG, a obecnie jego treść uległa niewątpliwej zmianie, o czym być może
    > należałoby jednak US poinformować (?).
    > Z trzeciej z kolei strony, na samym zaświadczeniu jest napisane jak wół:
    > "Otrzymują:
    > 3. Urząd Skarbowy"
    > więc nie wiem czy dublowanie tego papieru jest tak bardzo w USie

    No właśnie, moim zdaniem nie. W NIP-1 się zmieniło? Nie? No to po co
    pójdziesz? ;) Zaniesiesz NIP-1, w okienku zapytają "co się zmieniło", a
    Ty powiesz "nic, tak sobie przyszedłem"? :)

    > Biorąc wszystko powyższe pod uwagę chyba zacznę jednak od zapoznania
    > się ze stanowiskiem mojego USu w tej sprawie :-)

    Tylko i wyłącznie na piśmie, opinie panienek z okienka są całkowicie
    bezwartościowe.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym