  • Data: 2004-11-20 19:03:27
    Temat: Re: Aktualizacja do PKD wpisu w EDG
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm, to też nie tak. ;) Problem z panienką z okienka polega na tym, że
    > jeśli będzie trzeba, a ona powie Ci że nie, to jesteś ugotowany. Skoro
    > już pójdziesz do urzędu, to po prostu zanieś ten NIP-1. ;) Wydruk trwa
    > chwilę, ja raz wpisałem w "DRUKI ISP" i dzisiaj mam co potrzeba raz-dwa.
    > :)

    To też nie tak :-)
    O panience z okienka pomyślałem tylko dlatego, że w razie gdyby mój
    US miał koślawą logikę, to ona takie stanowisko będzie prezentować,
    a wtedy ja im te papiery złożę dla świętego spokoju po prostu.
    A nawet gdyby ktoś chciał, to na pisemny ping-pong i tak nie czasu gdyż
    US ma 30 dni na odpowiedź, a termin na zgłaszanie zmian jest AFAIK
    znacznie krótszy. Wraz z zapytaniem na wszelki wypadek i tak należałoby
    więc złozyć ten NIP. Z kolei gdy już złozymy NIP to pisemne pytanie nie ma
    sensu :-))

    Pix