eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAdsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc! › Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
  • Data: 2006-09-06 18:31:10
    Temat: Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:1157528469.203636.182820@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com,
    niejaki(a): Uzytkownik z adresu <e...@w...pl> napisal(a):

    > Przewertowalem forum w poszukiwaniu odpowiedzi niestety nikt nie
    > poruszul tematu jaki ja chce zadac byc moze dlatego ze watki sa stare
    > a przelewu z google adsense sa od neidawna.

    ja sie pofatygowalem i zadalem pytanie googlowi :)
    ponizej odpowiedz - chyba rozwieje wszystkie watpliwosci:

    Dziekuje za wiadomosc.

    Ponizej zalaczam potrzebne dane:

    Google Inc.
    1600 Amphitheatre Pkwy
    Mountain View, CA 94043
    USA

    Jednoczesnie pragne poinformowac, ze jesli chcialby Pan wystawic nam
    fakture VAT, prosze uwzglednic wszystkie informacje podane ponizej:

    -data wystawienia faktury
    -numer faktury
    -numer identyfikacyjny VAT
    -numer VAT Google: EU372000041
    -nazwa i adres odbiorcy platnosci zgodna z nazwa na koncie AdSense
    -pelna nazwa i adres Google (mozna znalezc ponizej)
    -opis uslug wykonanych dla AdSense np:udostepnilismy miejsce w witrynie
    dla reklam Google
    -Data platnosci (okres, za który zarobki byly zbierane lub data
    otrzymania platnosci)
    -suma platnosci
    -VAT w procentach
    -dokladna suma VAT w dolarach

    Po zalaczeniu tych informacji, prosze zeslac fakture na adres:

    Google Inc.
    ATTN: AdSense Payments - VAT
    1600 Amphitheatre Pkwy
    Mountain View, CA 94043
    USA

    W przypadku dodatkowych pytan sugeruje, aby odwiedzil Pan nasza strone
    Wsparcia programu AdSense http://www.google.com/adsense_help . Jesli
    nie znajdzie Pan na niej odpowiedzi na swoje pytanie, prosze o
    odpowiedz na te wiadomosc.

    Z powazaniem,

    Malgorzata
    Zespól Google AdSense