eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAdsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc! › Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
  • Data: 2006-09-07 11:30:22
    Temat: Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:06d9.00000107.44feb4ec@newsgate.onet.pl...

    > Nie wiem dlaczego uwazasz ze trzeba liczyc proporcje ? (zobacz art.86
    > ust.8)/

    Przypuszczam, że Kesak, oprócz sprzedaży nie podlegającej opodatkowaniu w
    RP, ma jeszcze sprzedaż krajową - opodatkowaną i sprzedaż zwolnioną.
    Wtedy musi ustalić proporcję, wg której rozliczac będzie Vat naliczony.
    Do proporcji tej, zarówno w liczniku jak i mianowniku, zgodnie z art.90
    ust.3, wlicza sie również sprzedaż nie podlegającą opodatkowaniu w Polsce.

    pozdrawiam