  • Data: 2002-01-25 11:53:46
    Temat: Re: AKCYZA-przekręt czy niedopatrzenie ???
    Od: Krzysiek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak więc mogli mi bez żadnych problemów i łamania przepisów sprzedać te
    papierosy powyżej ceny wydrukowanej na paczce??? Z tego co zrozumiałem z
    twojej odpowiedzi to jeśli mają podpisane jakieś "porozumienie" ze
    skarbówką to mogą to robić tylko muszą prowadzić ewidencję rozliczenia
    podwyższonej akcyzy. Dobrze zrozumiałem??? jeśli tak to jak można
    sprawdzićczy takowe "porozumienie" mają czy robiąto na żywca???