  • Data: 2007-03-22 19:57:27
    Temat: Re: 50% KUP tylko dla umów cywilnoprawnych?
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wozik" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1174548602.699992.122120@e1g2000hsg.googlegroup
    s.com...
    > Dzwoniłem do swojego US oraz do Krajowej Informacji Podatkowej i tam
    > powiedziano mi, że mogę sie tak rozliczyć ale Pani z kadr u mnie w
    > firmie uparcie twierdzi, że nie mogę i nie chce wydać mi
    > zaświadczenia.

    Nauczyciele akademiccy od części przychodu mają 50% koszty uzyskania
    przychodu. Może spróbuj skontaktować się z działem kadrowo-płacowym
    jakiejś uczelni, może uzyskasz więcej praktycznych informacji.
    A może nie w każdej instytucji lub firmie można mieć 50% kup? Może
    firma musi spełniać jakieś kryteria i kadrowa ma rację?

    Pozdr

    --
    wa