  • Data: 2014-01-05 18:17:00
    Temat: Re: 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 17:22:17 +0100, Qrczak napisał(a):

    > O ile wierzy się w baśnie.

    W jakie baśnie? Przecie za pisiorów bedzie to kraina mlekiem i miodem
    płynąca. Nie czytasz tego zaklinania rzeczywistości? Ja to chyba w kosmos
    polecę, bo wszędzie byłem za Kaczyzmu, taki mieliśmy raj. Dobrze że mam
    wszystkie umowy prepaidowe, bo jakbym nie wrócił w orbity, uff. A jak nie
    będzie to to znowu będzie winny układ itd.
    ATSD masz ode mnie w prezencie: "Film jest kręcony kamerami cyfrowymi RED
    EPIC, Jackson wykorzystał 30 sztuk na planie filmowym. W kwietniu 2011
    Jackson ujawnił, że zdjęcia do filmu powstają w prędkości 48 klatek na
    sekundę zamiast standardowych 24. Miało to na celu zwiększenie jakości i
    płynności obrazu. Po pierwszych pokazach roboczej wersji filmu technika 48
    klatek została ostro skrytykowana. Dziennikarze i widzowie zgodnie
    twierdzili, iż sprawdza się ona w przypadku krajobrazów, które ,,zapierały
    dech w piersiach", jednak ich zdaniem inne ujęcia wyglądały niefilmowo, a
    także zbyt realistycznie, a wrażenie przypominało oglądanie "opery mydlanej
    na telewizorze HD"

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy