  • Data: 2014-01-06 09:40:08
    Temat: Re: 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj co napisałem a potem dyskutuj.
    > Poza tym na rękę to jest 67tys. Na 4 osoby to nie są kokosy. Nawet na
    > dobry
    > samochód trudno odłożyć nie mówiąc o spłacie kredytu za mieszkanie. To, że
    > ludzie potrafią przeżyć za wiele, wiele mniej, nie znaczy, że to są
    > kokosy.

    Nie są to kokosy, ale wystarczy jak dobrze wydasz.
    Po prostu masz inne potrzeby niż człowiek np. bez pracy.
    Bez auta w dużym mieście można żyć bez problemu, a na wsi życie jest tańsze
    (np. czynsz), więc się wyrównuje.
    A mieszkanie to problem na osobny wątek, w skrócie, trzeba się było na nie
    nie porywać.

    Jak obserwuje pozyskiwanie mieszkania (spłaty kredytów, budowy domu itp) to
    wyłazi, ze 20 letnie socjalistyczne oczekiwanie było lepsze. Szeptane
    przysłowia mówią, że budowy domu przeciętnie jeden człownek rodziny nie
    przeżywa.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)