  • Data: 2003-08-19 08:19:55
    Temat: Re[2]: Odp: Czy przelew na konto firmowe to problem?
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    M> Ze strony US nie grozi nic - urzędnicy dokonuj?cy kontroli to też ludzie, a
    M> wbrew pozorom nie orientuj? się tak ?wietnie w przepisach prawnych jakby
    M> wygl?dało. Najlepiej jest zgrywać wtedy głupka - tłumaczyć swoje, żeby
    M> wygl?dać na niewinnego - współpracować maksymalnie. Miałem już dwie
    M> kontrole - teraz US już mi nie straszny.

    I twierdzisz, ze _Twoja_ metoda pasuje do _kazdej_ sytuacji kontroli z
    Urzedu Skarbowego? Oj malo jeszcze w zyciu widziales...

    M> Racja - przepis o oddzielnym koncie do DG to przeszło?ć - w dodatku wynika z
    M> UoPB

    To poprosze o cytacik z tych przepisow w przeszlosci i informacje co
    je skasowalo. Bo cos mi sie zdaje, ze jakies farmazony opowiadasz, a
    Karol ma niestety racje. Przypominam tez, ze to nie jest grupa
    prawo.podatki.poboznezyczenia ani prawo.podatki.cosslyszalem. :)

    Art. 50 prawa bankowego (obowiazuje, zapewniam Cie):
    "3. Rachunki oszczędnościowe nie mogą być wykorzystywane przez ich
    posiadaczy do przeprowadzania rozliczeń pieniężnych związanych z
    prowadzeniem działalności gospodarczej.
    4. Ograniczenia, o którym mowa w ust. 3, nie stosuje się w
    przypadku opłacania składek na ubezpieczenia społeczne oraz
    innych składek, do poboru których zobowiązany jest Zakład
    Ubezpieczeń Społecznych."

    Zwracam jednak uwage, ze banki moga prowadzic dla osob fizycznych
    rachunki oszczednosciowe, ale takze biezace i inne - a tylko te
    pierwsze nie moga sluzyc do dzialalnosci.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl