  • Data: 2003-08-19 12:00:02
    Temat: New: Czy przelew na konto firmowe to problem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak na początek: właśnie kontrahent (były pracodawca) posłał
    mi zapłatę na konto osobiste :> i jeszcze nie wiem co
    wydedukuję :[

    On Tue, 19 Aug 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...ktoś...]
    >+ Druga strona medalu - to jesli prowadzisz konto firmowe w osobistym
    >+ rachunku, to komornik moze Ci je zajac, poniewaz zglosiles je do

    ...właśnie to mi się w logice "przelewów DG na konto osobiste"
    nie podoba: że każdy może się przyczepic: "przecież było
    wykorzystywane do DG" :>
    [...]
    >+ K> Poza tym banki nie sa w stanie kontrolowac tytułu zapłaty (i nie moga
    >+ K> odmowic realizacji przelewu).
    >+
    >+ Ale przy przelewach do Ciebie banki widza nazwe podmiotu, do ktorego
    >+ pieniadze trafiaja. Jak dostaniesz kiedys przelew na FIRMEX zamiast

    Ano. I nie tylko banki (widzą) :> :[

    >+ Jan Kowalski (gdy masz oznaczenie FIRMEX Jan Kowalski) i on sie
    >+ odbije od Twojego banku,

    ...mi się nic nie odbija, może lepiej trawię ;)

    >+ to bedziesz wiedzial o czym pisze. Albo bank
    >+ rozwiaze z Toba umowe bez okresu wypowiedzenia, bo zgodnie
    >+ z regulaminem... itd.

    Zeznaję że wątpię: jak bank bardzo chce stracić klienta, to
    owszem, owszem, może... :>
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd