  • Data: 2003-01-16 11:14:46
    Temat: Re: 1os.zoo i ub.społ
    Od: "Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XYZ > Ale skoro nie mogłem się zatrudnic we własnej spółce,
    > płacić sobie pensji, to dlaczego miałbym odprowadzać ZUS ??
    > chyba występuje tu jakaś sprzeczność.
    >
    > Proszę także o inne osoby o wypowiedzi !!

    "ale zadzwoniła do mnie moja kadrowa,
    która jest osobą znaną mi z rzetelności.
    Dzwoniła też w tej sprawie do ZUS'u i tam jej
    potwierdzili że sprawa dotyczy jednoosobowych
    spółek KSH."

    Przecież twoja kadrowa która jest znana z rzetelności, a poza tym dzwoniła
    do ZUS potwierdziła ci to.
    Tak więc niestety, płać i płacz, albo sprzedaj komuś np. jeden udział i po
    kłopcie i to nie tylko po tym.

    pozdrawiam
    galis