  • Data: 2003-01-16 22:46:53
    Temat: Re: 1os.zoo i ub.społ
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Jan 2003, XYZ wrote:
    [...]
    >+ Ale skoro nie mogłem się zatrudnic we własnej spółce,
    >+ płacić sobie pensji, to dlaczego miałbym odprowadzać ZUS ??

    IMHO to napisałeś nieprawdę: wg tego co czytałem w komentarzach
    to *możesz* się zatrudnić, jedynie *nie możesz* swojej pensji
    (w takim przypadku) uznać za KUP :]
    Tłumacząc na polski - o ile ktoś chce płacić podwójny podatek
    (CIT+PIT) - to sprawa jest do załatwienia !

    [...]
    >+ Proszę także o inne osoby o wypowiedzi !!

    Takiej (odpowiedzi) jeszcze nie masz w zestawie ? ;)

    pzdr, Gotfryd