  • Data: 2005-03-08 09:35:26
    Temat: Re: 10% od transportu
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8 mar o godzinie 10:31, na pl.soc.prawo.podatki, Herbi napisał(a):

    > Ale klonowi wydaje się żę skoro on w ostatecznym rozrachunku płaci za
    > przykładową baterię to chce by cena była taka jak na fakturze - po prostu
    > sądzi że ktoś inny pracuje za darmo, na niego.

    Aha, zapomniałem jeszcze dodać że nasz 'majster' w końcu ma u niektórych
    dostawców, w hurtowniach stosowne upusty, rabaty - pewnie by nasz klonik
    jeszcze żądał faktury zakupu danej baterii od nas ;)))))

    Ale mnie bawią takie dzieciaki, nie zdają sobie sprawy że firmy utrzymują
    się *także* z różnic pomiędzy ceną fabryczną a ceną za jaką kupią w
    hurtowni z rabatem - to jest in plus dla firmy.

    --
    Herbi
    08-03-2005 10:35:24