  • 1. Data: 2003-09-03 10:25:50
    Temat: RCZALT A NAJEM
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Przeszukiwalem google, ale bezskutecznie.
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza i place ryczalt. Teraz zaczalem najem.
    Jakie sa tego konsekwencje?
    1. Czy najem moze byc na ryczalcie
    2. Czy nie trace mozliwosci placenia ryczaltu z DG

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-09-03 17:47:17
    Temat: Re: RCZALT A NAJEM
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie sa tego konsekwencje?
    > 1. Czy najem moze byc na ryczalcie
    > 2. Czy nie trace mozliwosci placenia ryczaltu z DG
    ---------------------------------------
    Nie mam jakoś natchnienia do czytania przepisów ale od najmu też w tym roku
    można płacić podatek w formie ryczałtowej do dochodu coś około 16000 stawka
    8,5 a powyżej 20 % ale czy z działalnością może to funcjonować niestety nie
    wiem .
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-09-05 12:29:13
    Od: "Dorota" <d...@p...fm>

    > Przeszukiwalem google, ale bezskutecznie.
    http://infor.pl/dane/?serwis_isp=inforradzi&tresc=na
    jem2003&right=2#2

  • 4. Data: 2003-09-05 14:01:24
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Czy najem moze byc na ryczalcie

    Może, ale zależy czego najem.

  • 5. Data: 2003-09-05 14:02:06
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Czy najem może byc na ryczalcie

    Może, ale zależy czego najem.

    Podatek ryczałtowy jest wysoki za najem

  • 6. Data: 2003-09-05 15:19:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003, SP9LWH wrote:

    >+ Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał [...]
    >+ > 1. Czy najem może byc na ryczalcie
    >+
    >+ Może, ale zależy czego najem.

    ...a raczej: "czy na DG" (na DG najem czegoś jest wyłączony
    z ryczałtu ?)

    >+ Podatek ryczałtowy jest wysoki za najem

    ...i zawiera pułapki rozliczeniowe :( w postaci wszelkich
    kosztów ponoszonych "w związku z utrzymaniem nieruchomości"
    przerzuconych na najemcę a będących dochodem wynajmującego
    (i musi taki pilnować za co najemca zapłacił, co wyremon-
    tował itp. !).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)