  • 1. Data: 2003-09-03 06:55:11
    Temat: Literatura fachowa a dzialalonosc gospodarcza
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie. Prowadze DG swiadczaca uslugi informatyczne. Z tego
    co mi wiadomo literature fachowa mozna odliczac od podatku, jeśli jest sie
    zatrudnionym na podstawie stosunku pracy, ale nie moze byc to DG. Czy w
    takim razie nie mam mozliwosci traktowania zakupionej literatury fachowej
    jako kosztu ? Przeciez sa to moje podstawowe narzedzia pracy ....

    Prosze o odpowiedz bo juz zaczynam sie troche w tym wszystkim gubic :(

    Michal Bednarz

  • 2. Data: 2003-09-03 07:06:58
    Temat: Programy komputerowe a dzialalonosc gospodarcza
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    To samo pytanie chcialbym takze zadac co do programow komputerowych, czy
    moge wliczac je w koszty ?

  • 3. Data: 2003-09-03 07:10:54
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "mb" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako kosztu ? Przeciez sa to moje podstawowe narzedzia pracy ....
    >
    > Prosze o odpowiedz bo juz zaczynam sie troche w tym wszystkim gubic :(
    -
    Jak najbardziej zakup literatury fachowej może być kup.w firmie.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-09-03 07:19:18
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    -
    > Jak najbardziej zakup literatury fachowej może być kup.w firmie.
    > Wiola

    Dziekuje ! za ekspresowa odpowiedz :)

  • 5. Data: 2003-09-04 12:16:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Sep 2003, mb wrote:

> [...]
    -
    >+ > Jak najbardziej zakup literatury fachowej może być kup.w firmie.

    Miałbyś jeszcze szybciej rozejrzwszy się po dyskusji "jak
    brac faktury z kiosku" czyli "faktura VAT a czasopisma" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)