    From: "cbull" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przejscie na VAT
    Date: 17 Jul 2006 12:58:03 +0200

    Witam!

    Od lutego prowadze DG na KPiR (uslugi informatyczne). Korzystam ze
    zwolnienia z VAT ponizej 10000 euro. Wczesniej rozliczalem sie na podstawie
    UoD.

    Niedlugo przekrocze ten limit.. tylko nie wiem dokladnie kiedy.
    Co sie liczy do tej kwoty 10000 euro? Tylko przychod, czy tez przychod po
    uwzglednieniu kosztow. A co z moimi wczesniejszymi umowami o dzielo? Czy
    powinienem je umiescic w jakiejs ewidencji i zsumowac z DG?

    Druga sprawa. Czy kwote 10000 euro mam liczyc proporcjonalnie od lutego
    (wtedy rozpoczalem DG), czy tez caly rok (bo uwzgledniam takze wczesniejsze
    UoD).

    Czy w momencie przejscia na VAT moge sie spodziewac 100% kontroli?

    Pozdrawiam,
    Tomasz