    From: "Mick" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Problem z Platnikiem
    Date: Tue, 22 Jun 2004 12:54:05 +0200

    Witam. Moje pytanko dotyczy programu Platnik. Chcialbym miec mozliwosc
    wysylania droga elektroniczna dokumentow ZUS ZFA (Zgloszenie Platnika
    Skladek). Niestety program odmawia takiej operacji informujac ze z tym typem
    dokumentu musze sam osobiscie pofatygowac sie do ZUS zabierajac dodatkowo ze
    soba dokumenty firmy.Tak sie sklada ze czasem nawet i 2 razy w miesiacu
    zawieszam DG i ponownie ja wznawiam i za kazdym razem musialbym biegac do
    ZUS.Chcialbym tego uniknac. Czy wie ktos moze jak zmusic Platnika zeby
    wygenerowal dokument ZFA do samodzielnej wysylki poprzez strone WWW ??
    Bylbym wdzieczny za wszelakie wskazowki.