  • Data: 2004-06-22 13:56:51
    Temat: Re: Problem z Platnikiem
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ania napisał:
    > Użytkownik "Maddy"

    > nie wiem jak zfa (bo to jeszcze skaldalam recznie w 99) ale zpa wlasnie
    > wyslalam platnikiem i dostalam potwierdzenie

    Bardzo wiele to na mówi. A co konkretnie zgłaszalaś?

    Gdybys przeczytała wątek to wiedziałabyś że mówimy o jednym, szczególnym
    przypadku zgłoszenia płatnika.
    Nie zgłoszenia korekty czy zmiany a pierwszej rejestracji. Zgłoszenie
    MUSI być dostarczone do ZUS w formie papierowej wraz z kopią NIPu i Regonu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl